marți, 5 martie 2013

Filme în care se fumează. Leapşă cinefilă


Am fost „provocat” săptămâna trecută de Angela şi Ioana să fac o listă cu filme în care se fumează. Nimic mai simplu, având în vedere că în aproximativ jumătate dintre filme fumul de tigară îşi face prezenţa. E de ajuns să iei lista cu filmele western sau cele cu gansteri sau ... cea în care Leonardo Di Caprio face pe durul, unde e „musai” să tragă din trabuc, că na, o simplă tigară nu îi face cinste J.  

De ce am aşteptat până acum poate vă întrebaţi. Ei bine, nu pentru că nu am avut timp, ci pentru că am tot căutat imagini, fără succes, din filmele pe care urma să le numesc în care se fumează. Aşa că mă simt „forţat” să „fur” imaginea cu Gandalf de la Angela. Sper să nu se supere.

Iată şi lista mea !

1.Un prophete 2009
2.Brothers 2009 (regia Jim Sheridan)
3. Warrior 2011
4.Blood Diamond 2006
5.Trilogia Naşul
6.Fight Club 1999
7.Hooligans 2005

... şi lista poate continua, însă mă opresc aici. Dau provocarea mai departe şi i-o trimit lui Orin. Dacă o mai vrea cineva, no problem, o poate lua.

6 comentarii:

  1. imaginea cu Gandalf este demențială, eu nu m-am gandit la el :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar asta nu m-a făcut să trec pe listă nici Stăpânul Inelelor, nici Hobbit-ul :D . Am tot căutat alte imagini şi nu am găsit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am răspuns provocării. Sugestie: google search smoking in movies și dai imagini... cearceaf întreg! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. ms. Am dat search dar nu am găsit ce vroiam.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu cum se intampla, dar de cate ori raman fara tigari, am "norocul" de a-i vedea pe altii fumand in filme. Sau poate doar atunci imi atrag atentia? :))

    RăspundețiȘtergere